2016(e)ko otsailaren 23(a), asteartea

La Creación-Subtitulado al Español



//
irakurtzen ari zara....

BALIABIDEAK

Kreazioaren gozamena!



Itzulpen azkarra:

Haizearen putz egitea sentitu dut
zure izena xuxurlatuz
Zure malkoak erortzen direla konturatu naiz
euria ikusten duzuean.
Nola ez dela Jainkorik esan ahal da
kreazio osoak deitzen dionean?
txori baten kantua, zuhaitz boteretsua
itsaso zabaleko luzapen zabala.
Txori baten hegaldian begiratuz.
airetik igoz.
Izarren azpian etzanda.
Presentzia han sentitzen dut
Ozeanoko ertzean egoteak sorgintzen nau
eta bere orro ozena sentitzea
gariko urrezko zelaietan zehar ibiltzea
marko-horizontearekin, infinitu urdina.
Ibai bat entzutea, lurra blaituz, korrika egitea
loreko arrosa bateko usain gozoa
jaioberri baten oihua jaiotzerakoan
Nola ez dela Jainkorik esan ahal da
kreazio osoak deitzen dionean?
txori baten kantua, zuhaitz boteretsua
itsaso zabaleko luzapen zabala.
Ozeanoko ertzean egoteak sorgintzen nau
eta bere orro ozena sentitzea
gariko urrezko zelaietan zehar ibiltzea
marko-horizontearekin, infinitu urdina.
Nik sinesten dut, nik sinesten dut, nik sinesten dut….

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina