2012(e)ko martxoaren 7(a), asteazkena

EL BUEN AMIGO/ LAGUN ONA



EL BUEN AMIGO


1.- Este es Jaime, Jaime es un niño como otro cual-quiera. Tiene muchos amigos y siempre juega con ellos. Es un poco presumido y no quiere a todos por igual.

2.- A menudo cuando está jugando, hace distinciones.

- Tú hoy no juegas conmigo porque eres cojo.
- Y tu eres muy feo, ¡vete de aquí!
- Tu ayer me pegaste, así que hoy te pego yo.

3.- Un día sus amigos se cansaron y decidieron no vol-ver a jugar con él. Entonces Jaime se sintió sólo y em-pezó a llorar.

- ¿Dónde están mis amigos? ¿Dónde están mis ami-gos?. Me siento muy sólo ¿Dónde están mis ami-gos?.

4.- De pronto se le acercó un señor, le secó las lágrimas y le dijo:

- Acércate a tus amigos y pídeles perdón. Cambia tu conducta y así verás cómo recuperarás de nuevo a tus amigos.

5.- Jaime, después de oír las palabras de aquel se-ñor, decidió hacerle caso. Por lo tanto, fue a donde sus amigos totalmente arrepentido a pedirles perdón.

- ¡Perdonadme todos, perdón, perdón! Cambiaré mi comportamiento.

Al fin se dió cuenta que a los amigos hay que QUERERLOS, ESCUCHARLOS, AYUDARLOS, COMPARTIR con ellos, y PERDONARLOS, tal y como se lo dijo aquel señor.
De ahí en adelante fueron muy buenos amigos.


¡ VIVAN LOS AMIGOS! ¡ VIVA LA AMISTAD!


LAGUN ONA


1.- Hau Jaime da. Jaime mutil arrunta da, lagun asko ditu eta beti jolasten ari da. Nahiko harroa da eta ez ditu lagun guztiak berdin maitatzen.

2.- Sarritan jolasten ari direnean, desberdintasunak egiten ditu.

- Zu, gaur ez duzu jolasten, errena zara eta.
- Eta zu oso itsusia, joan zaitez.hemendik
- Zuk atzo min eman zenidan, beraz, gaur joko zaitut!

3.- Behin batean, lagunak nekatu egin ziren eta berarekin ez jolasteko aukeratu zuten. Honela, bakar- bakarrik aurkitu zen, eta negarrez hasi zen.

- Non daude nire lagunak? Non daude nire lagunak? Bakar- bakarrik sentitzen naiz, Non daude nire lagunak?

4.- Bat- batean gizon bat aurreratu zen, malkoak sikatu (lehortu) egin zizkion eta esan zion:

- Hurbildu zaitez zuen lagunengana eta eskatu parkamena. Al-datu zure jarrera eta ikusiko duzu nola berreskuratuko dituzun berriz lagunak.

5.- Jaimek, gizon honen hitzak entzun eta gero kasu egitea aukeratu zuen. Honela, bere jarreraz guztiz damututa, lagunengana parkamena eskatzera joan zen:

- Parkatu guztiak,parkatu, parkatu!! Nire portaera aldatuko dut!!

Benetan, lagunak ELKARMAITE, ENTZUN, LAGUNDU, ELKARBANATU eta PARKATU behar dugula konturatu zen.
Hortik aurrera guztiak oso lagun onak izan ziren,. gizon hark erakutsi zien moduan.


GORA LAGUNAK! GORA LAGUNTASUNA!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina